суббота, 6 августа 2011 г.

მცენარეების გამოყენება.


View more presentations or Upload your own.

 
პროექტის  სახელწოდება:  მცენარეების  გამოყენება.

პროექტის  მთავარი  იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით:  მოსწავლეები გამოიკვლევენ ადამიანის მიერ მცენარეთა გამოყენების სფეროებს; მოუვლიან მცენარეებს; მოძიებულ ინფორმაციას განათავსებენ ინტერნეტში.

პროდუქტის  აქტუალობა: მოსწავლეები შეისწავლიან მცენარის მოვლის წესებს; დარგავენ და მოუვლიან მცენარეებს.

პროექტის  მიზნები:  მოსწავლეები გაეცნობიან მცენარეების მრავალმხრივი გამოყენების საშუალებებს;  ოჯახსა თუ სკოლაში მოუვლიან მცენარეებს; გაიღრმავებენ კომპიუტერთან მუშაობის უნარ – ჩვევას.

მონაწილეთა  ასაკი:  6–7 წელი.

ვადები / ხანგრძლივობა:  3 კვირა.

მოსალოდნელი  შედეგები / პრდუქტები,  რაც  შეიძლება  შეიქმნას:  დახატავენ საყვარელ ხილს ხეზე; დახატავენ რომელიმე ბოსტნეულს; ბამბის პატარა ფთილებისგან „დაართავენ“ ძაფს; ბამბის ძაფისაგან გააკეთებენ ყვავილს; კომპიუტერში შექმნიან პრეზენტაციას საყვარელ მცენარეზე.

პროექტისათვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:  ფორმატის ფურცელი; უბრალო და ფერადი ფანქრები; საშლელი; მაკრატელი; წებო; გუაში; კომპიუტერი; მცენარეთა ილუსტრაციები.

პროექტის  მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები გამოიკვლევენ თუ სად იზრდებიან მცენარეები; რით ჰგვანან ან  განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან; რისთვის იყენებს ადამიანი ხეს და რას ამზადებს მისგან; გაარკვევენ რატომ რგავს ხეხილს ადამიანი და რატომ უნდა ჭამონ ბევრი ხილი; გაიგებენ რას ამზადებენ ხილისგან; გაარკვევენ რისთვის ვიყენებთ ბამბას. დახატავენ საყვარელ ხილს და ბოსტნეულს; შეთხზავენ ისტორიას საყვარელ მცენარეზე კომპიუტერში; ბამბისაგან „დაართავენ“ ძაფს; ძაფს შეღებავენ სხვადასხვა ფერად და გააკეთებენ ყვავილს.  მოახდენენ შესრულებული პროდუქტის პრეზენტაციას.  ნამუშევრებს განათავსებენ ინტერნეტში.  მოსწავლეები ეტაპობრივად შეფასდებიან შეფასების რუბრიკის მიხედვით.   

საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:   ბუნებისმცოდნეობა; ქართული; ხელოვნება; ისტ.

პროექტის  ხელმძღვანელი (მასწავლებელი) : მაია ჯელაძე   


ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:   mjeladze7@gmail.com

პროექტის ვებ–გვერდი:  mjeladze7.blogspot.com

                                                                                                                                                                                               

Комментариев нет:

Отправить комментарий